Brand Growth op het MIE2018

DVJ Insights aanwezig op MIE 2018

Op 31 januari en 1 februari 2018 vindt in Mediaplaza in Utrecht het jaarlijkse MIE plaats. DVJ Insights is Gouden Sponsor van ‘s lands grootste Marketing & Insights Event en zal tijdens dit congres samen met Nestlé een aantal workshops organiseren. Hierin krijgt u de krenten uit de pap voorgeschoteld van het Brand Growth-Event dat DVJ Insights in oktober 2017 samen met het Tijdschrift voor Marketing organiseerde in het Miele Experience Center in Vianen.


Voel u ook welkom op stands 7, 8 en 9 van DVJ Insights, die centraal zijn gelegen op de beursvloer van MIE.

Meer informatie

Ingredients for Brand Growth is een platform voor en door marketeers die zich bezig (willen) houden met (merk-)groei. Met elkaar op zoek naar wat merken groot maakt. Er wordt veel over gepubliceerd met name door Byron Sharp, maar hoe werkt het in de praktijk? Ingredients for Brand Growth brengt best, maar ook worst cases in kaart deelt deze met marketeers.


Wilt u meer weten over Ingredients for Brand Growth? Neem dan contact op met DVJ Insights.

Lucas Hulsebos

Lucas Hulsebos | CEO bij DVJ Insights

Marloes Flink-Vlaardingerbroek

Marloes Flink-Vlaardingerbroek | CMI manager bij Nestlé

Ronald Jansen

Ronald Jansen | CMO bij DVJ Insights

Op 5 oktober 2017 organiseerde DVJ Insights, met medewerking van Tijdschrift voor Marketing, het eerste Brand Growth Event in het Miele Experience Center in Vianen. En met een 8,2 als overall beoordeling kijken we trots terug!

Ruim 80 marketeers kwamen bijeen om te praten over hun top ingrediënten voor merkgroei. De rode draad van de avond vormden de resultaten van het Grote Merkgroei-onderzoek centraal, gepresenteerd door Lucas Hulsebos (DVJ Insights). Op het podium stonden verder Patricia Slootjes (Miele), Ronald Voorn (Science4Business Group) en Ron Blaauw (Ron Gastrobar).

Na een heerlijke proeverij van Ron Blaauw werd de avond afgesloten door een paneldiscussie onder leiding van moderator Ed Borsboom (Brandbooming). Dorkas Koenen (Rabobank), Harry Dekker (Unilever), Nicole Freid en Pascal van Ham (Tony’s Chocolonely) gingen met elkaar en de zaal in gesprek, met een aantal mooie discussies als resultaat.


Brand Growth Event gemist? Boek hier een workshop!

Kon je er niet bij zijn? We presenteren de inhoud van het event in workshop vorm. Binnen 2 uur ben je volledig op de hoogte van de meest recente wetenschap over merkgroei, krijg je de resultaten van de Grote Merkgroei Enquete en een flinke dosis inspiratie! Meer weten: mail ronald.jansen@dvj-insights.com

Hieronder vind je de video’s en foto’s van het geslaagde Brand Growth Event

Event video

Presentatie Lucas Hulsebos


Link naar presentatie


Presentatie Brand Growth Event 2017

Link naar presentatie

Presentatie Ron Blaauw

Link naar presentatie

Presentatie Patricia Slootjes

Link naar presentatie

Foto’s

Op de hoogte blijven?

Ik wil graag: